З досвіду роботи


Навчальні плани:

2015-2016 н.р.
2016-2017 н.р.

Програми корекційно-розвиваючої роботи:

  1.       Програма  індивідуальних  занять  з  корекції  розвитку  (для дітей інтенсивної  педагогічної  корекції). Укладач: М.С.Станілога, вчитель-методист ЕНВК «ЗНЗ-ДНЗ»№6.
  2.      Програма соціалізації дітей-інвалідів, які навчаються вдома. Укладачі: С.М.Лупинович, канд.пед.наук,доцент, зав. кафедри реабілітаційної педагогіки ЗОІППО; І.Г.Марієва, директорЕНВК «ЗНЗ-ДНЗ»№6.
  3.     Програма індивідуальних корекційних занять з розвитку пізнавальної сфери (для слабочуючих). Укладач: М.С.Станілога, вчитель-методист ЕНВК «ЗНЗ-ДНЗ»№6.
  4.      Програма індивідуальних корекційних занять з розвитку мовлення (для дітей зі зниженим зором). Укладач: М.С.Станілога, вчитель-методист.
  5.      Програмаіндивідуальних корекційних занять з розвитку мовлення (для слабочуючих).  Укладач: М.С.Станілога, вчитель-методист ЕНВК «ЗНЗ-ДНЗ»№6.
  6.     Корекційно-розвивальнапрограма з логоритміки для дітей з важкими порушеннями мовлення. Укладачі:С.М.Лупинович, канд.пед.наук, доцент, зав. кафедри реабілітаційної педагогікиЗОІППО;С.А.Южаніна, вчитель-логопед ЕНВК «ЗНЗ-ДНЗ»№6.
  7.  Програма індивідуальнихкорекційних занять з лікувальної фізкультури для учнів 1-4 класів. Укладач: Г.Д.Білінська,інструктор з ЛФК ЕНВК «ЗНЗ-ДНЗ»№6.
  8.      Програма індивідуальних корекційно-розвивальних занять з розвитку пізнавальних процесів молодших школярів з ЗПР. Укладач: М.С.Станілога, вчитель-методист ЕНВК «ЗНЗ-ДНЗ»№6.
  9.      Програма корекційно-розвивальних занять для учнів зі зниженим зором. Укладач: О.О.Бєлан, практичний психолог ЕНВК «ЗНЗ-ДНЗ»№6.
  10.   Програма індивідуальних занять з розвитку слухового сприймання і формування вимови (для слабочуючих) Укладач: С.А.Южаніна, вчитель-логопед ЕНВК «ЗНЗ-ДНЗ»№6.
  11.  Програма індивідуальних корекційних занять злікувальної фізкультури для учнів початкових класів з вадами зору. Укладач Т.В.Лелюх, інструктор з ЛФК  ЕНВК «ЗНЗ-ДНЗ»№6.

План реалізації науково-методичної проблеми закладу:

  1.      Формування в учнів мотивації до навчальної діяльності вумовах інклюзивного навчального закладу в контексті компетентнісного підходу на 2011-2015 н.р.
  2.     Розвиток життєвих компетентностей суб’єктів НВП в ЗНЗ з інклюзивною формою навчання на засадах діяльнісного підходу на 2015-2020 н.р.

Індивідуальна програма розвитку (зразок)


Портфоліо педагогів , що працюють з учнями з інклюзивною формою навчання:



Комментариев нет:

Отправить комментарий