Програми корекційно-розвиваючої роботи:
- Програма індивідуальних занять з корекції розвитку (для дітей інтенсивної педагогічної корекції). Укладач: М.С.Станілога, вчитель-методист ЕНВК «ЗНЗ-ДНЗ»№6.
- Програма соціалізації дітей-інвалідів, які навчаються вдома. Укладачі: С.М.Лупинович, канд.пед.наук,доцент, зав. кафедри реабілітаційної педагогіки ЗОІППО; І.Г.Марієва, директорЕНВК «ЗНЗ-ДНЗ»№6.
- Програма індивідуальних корекційних занять з розвитку пізнавальної сфери (для слабочуючих). Укладач: М.С.Станілога, вчитель-методист ЕНВК «ЗНЗ-ДНЗ»№6.
- Програма індивідуальних корекційних занять з розвитку мовлення (для дітей зі зниженим зором). Укладач: М.С.Станілога, вчитель-методист.
- Програмаіндивідуальних корекційних занять з розвитку мовлення (для слабочуючих). Укладач: М.С.Станілога, вчитель-методист ЕНВК «ЗНЗ-ДНЗ»№6.
- Корекційно-розвивальнапрограма з логоритміки для дітей з важкими порушеннями мовлення. Укладачі:С.М.Лупинович, канд.пед.наук, доцент, зав. кафедри реабілітаційної педагогікиЗОІППО;С.А.Южаніна, вчитель-логопед ЕНВК «ЗНЗ-ДНЗ»№6.
- Програма індивідуальнихкорекційних занять з лікувальної фізкультури для учнів 1-4 класів. Укладач: Г.Д.Білінська,інструктор з ЛФК ЕНВК «ЗНЗ-ДНЗ»№6.
- Програма індивідуальних корекційно-розвивальних занять з розвитку пізнавальних процесів молодших школярів з ЗПР. Укладач: М.С.Станілога, вчитель-методист ЕНВК «ЗНЗ-ДНЗ»№6.
- Програма корекційно-розвивальних занять для учнів зі зниженим зором. Укладач: О.О.Бєлан, практичний психолог ЕНВК «ЗНЗ-ДНЗ»№6.
- Програма індивідуальних занять з розвитку слухового сприймання і формування вимови (для слабочуючих) Укладач: С.А.Южаніна, вчитель-логопед ЕНВК «ЗНЗ-ДНЗ»№6.
- Програма індивідуальних корекційних занять злікувальної фізкультури для учнів початкових класів з вадами зору. Укладач Т.В.Лелюх, інструктор з ЛФК ЕНВК «ЗНЗ-ДНЗ»№6.
План реалізації науково-методичної проблеми закладу:
- Формування в учнів мотивації до навчальної діяльності вумовах інклюзивного навчального закладу в контексті компетентнісного підходу на 2011-2015 н.р.
- Розвиток життєвих компетентностей суб’єктів НВП в ЗНЗ з інклюзивною формою навчання на засадах діяльнісного підходу на 2015-2020 н.р.
Індивідуальна
програма розвитку (зразок)
Портфоліо педагогів
, що працюють з учнями з інклюзивною формою навчання:
Комментариев нет:
Отправить комментарий