Нормативно-правова база

Організація інклюзивного навчання

  1. Лист МОНМСУ від 28.09.2012 № 1/9-694 «Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням».
  2. Лист МОНМСУ від 25.09.12 № 1/9-675 «Щодо посадових обов’язків асистента вчителя».
  3. Лист МОНМСУ від 18.05.12 № 1/9-384 «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах».
  4. Лист МОНМСУ від 26.07.12 № 1/9-529 «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання».
  5. Лист МОНМСУ від 02.01.13. №1/9-1 «Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання».
  6. Лист МОНМСУ від 02.04.2012 № 1/9-245 «Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладах».
  7. Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах (спільний наказ Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоровя від 06.02.2015 №104/52)
  8. "Про порядок комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах" лист МОН України від 02.04.2015 № 1/9-169
  9. «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах» (інструктивно-методичні рекомендації) лист МОН України від 12.10.2015 № 1/9-487 
  10. Про затвердження плану заходів, щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей-інвалідів  (Наказ Міністерства № 768 від 14.06.2013)
  11. Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 346 і від 14 червня 2000 р. № 963” (введення посади асистента вчителя загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним та інтегрованим навчанням)

Комментариев нет:

Отправить комментарий